Cómo crear un slogan - 2ºESO
Un slogan é unha frase breve e memorable para representar unha marca. Éste slogan debe axudar a describir a identidade da marca.
Vexamos algunos exemplos de slogans famosos:
En canto vemos este slogan acordámonos de Nike. Vemos como o slogan non dí qué fai a marca, senón que evoca un sentimento, unha emoción que vai asociada ao deporte. Sentimento que a marca quere que identifiquemos con ela. Como vemos é un slogan memorable que permanece no subconsciente das persoas.
Outro exemplo semellante é este: Impossible is nothing de Adidas. Asociado ao deporte, con unha mensaxe potente que se nos queda impreso na memoria.
Vídeo interesante de cómo crear unha marca
Vexamos algunos exemplos de slogans famosos:
En canto vemos este slogan acordámonos de Nike. Vemos como o slogan non dí qué fai a marca, senón que evoca un sentimento, unha emoción que vai asociada ao deporte. Sentimento que a marca quere que identifiquemos con ela. Como vemos é un slogan memorable que permanece no subconsciente das persoas.
Outro exemplo semellante é este: Impossible is nothing de Adidas. Asociado ao deporte, con unha mensaxe potente que se nos queda impreso na memoria.
Outro exemplo xenial de slogan pegadizo, que nos impacta pola súa mensaxe é o de Apple. Apple quiso facer da súa aparente debilidade a súa fortaleza. ¿Sabías que é un recurso moi aplicado en marketing iso de facer da túa debilidade a túa fortaleza?. Os ordenadores de Apple non eran compatibles cos demais ordenadores, eran "raros". En principio parece una debilidade, pero lograron darlle a volta a isto e usalo como fortaleza: Apple é diferente, non é como o resto. É único. ¿E ti, tamén es único, tamén pensas diferente?. Entón usa Apple, e o que suxire esta marca.
O slogan de MasterCard é un exemplo de slogan máis largo, que ademáis inclue o nome da propia marca nel. Normalmente os slogans son curtos, pero no marketing as veces as regras poden e deben romperse se a finalidade é boa. O slogan é tan chamativo que xustifica que sea largo. Neste caso ademáis o acompañan de anuncios moi simpáticos que axudan a que o slogan quede no noso subconsciente. Utiliza una frase popular "Hay cousas que os cartos non poden mercar" e añade unha frase máis onde introduce o seu nome. Inconscientemente as persoas chegamos a asociar esa frase popular con MasterCard.
Tamen se pode usar a rima para face un xogo de palabras que consiga convertir o slogan en una frase pegadiza. Recorda que un dos obxectivos dun slogan é que sexa peagadizo, ademáis de representar a marca. Con esta frase, ademáis reforzan a función clave do producto: que siga funcionando durante todo o día.
Neste exemplo vemos como usan a rima e por outro lado anuncian que unha vez que probas o producto non poderás parar de comelo. E desta maneira intentan convencerte sa súa calidade, animándoche a probalo.
Outros slogans famosos:
"Intel inside"
"Se derrite en tu boca no en tus manos"
"El secreto está en la masa"
Resumindo. Un slogan debe ser:
MEMORABLE (intentar que se recorde ben)
SIMPLE (no complexo)
DISTINTIVO (que sexa único)
DESCRIPTIVO (que describa a tu marca)
Comentarios
Publicar un comentario